21.50

Hallojsa kylling!!
Så höll de på och säga när jag jobbar och lite störrigt blev det ibland =/ Ikväll händer det inget men imorgon ska det hända mycket har jag bestämt. Jag ska upp tidigt (inte kl halv två som idag ) Jag kommer nog fara in till malmö imorgon och kanske styrketräna om jag inte minns fel så är det något danspass på Ac imorgon, får kolla upp det!! Mina syrror var i malmö idag på Entré och handlade en massa, medan jag var här hemma. Jag märkte aldrig när de for iväg och de frågade ens inte mig ( arg ) , men jag hade nog inte velat följa med ändå, jag snackade med en speciell person då så det gjorde inget. Nu vill jag verkligen fara iväg till Kreta, varför har de semester så jag inte får reda på om jag får förskottet, börja jobba nu!!

Nu får det räcka och ni får ha en toppen kväll!!

// Petra

    
                                    Jag på Kreta!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0