Julklappsspel och utgång..

Igår var vi hos en kompis, vi var några tjejer som snacka och hade roligt. Vi hade bestämt att vi skulle spela det berömda julklappspelet, dock har det varit så att jag aldrig får något packet för jag har alltid sån jäkla otur. Men igår så spelade vi då och det blev ett jäkla liv och alla var på ge haha, vi slogs nöstan om packeten hehe.
But guess what!! Jag lyckades få ett packet igår, så jäkla glad jag blev och när jag öppnade det så innehöll det choklad haha, kanske inte det man hade velat att det skulle innehålla (?) ;) Men sen bestämde vi oss för utgång, blev Heartbreak, hade aldrig varit där så det skulle ju bli intressant. Precis innan vi skulle gå hoppade två tjejer av. men det gjorde inget kände jag hehe.
Det blev en sjukt rolig kväll iallafall, och vårt umgänge var så roligt haha. Färden till nattklubben var dock nästan roligast haha, spelade Sexy Bitch på högsta volym med nerrullade fönster, tur vi inte blev stoppade av polisen som det dessutom kryllade av där inne.

Ikväll vet jag inte om det blir utgång igen eller en lugn kväll, får se. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, en låt som jag fastnat för och det är Nickelback - If today was your last day. Så grym och tänkvärd. Lyssna på den vettja! =)



Ha en trevlig kväll allihopa!! =)

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0