Tävling i Lilys blogg!!!

TÄVLING!!
Just nu har Lily eller Linda som hon heter en tävling i sin blogg som jag VERKLIGEN SKULLE VILJA VINNA!!! =)
Priset är att man kan vinna hårprodukter och en plattång och det är något som jag verkligen behöver. Det brukar dock vara så att jag och tävlingar går inte hand i hand precis för jag vinner nästan aldrig men denna vill jag verkligen vinna.


                            

KLICKA PÅ BILDEN OM NI VILL KOMMA TILL LINDAS BLOGG!! =)

Jag har alltid läst Lindas blogg för jag tycker hon är en väldigt söt tjej och verkar ha båda fötterna på jorden. Jag gillar hennes klädstil och hennes hundar Tyra och Polly är ju super söta. Linda skriver på ett sätt som lockar en och hon skriver om bra vettiga saker. Plus att hon inte provocerar som vissa andra gör.

HÅLL TUMMARNA NU FÖR MIG!! =)

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0