Sov två timmar i natt

Guud vad jag ångrar att jag inte gick och la mig i tid, jag somnade vi halv fyra och gick upp kl 6 och nu är jag lagom trött hehe. Jag körde min pappa till jobb imorse och sen åt jag frukost i tid för en gångs skull =) Hannah, jag och Frida var ute och sprang för ca en timme sen och det öste ner  men det var så himla skönt och idag koncentrerade jag mig verkligen på andningen och jag tyckte att det gick faktiskt väldigt bra. Jag var inte så trött som jag var sist för då kände jag att jag kunde kollapsa på gatan hehe =P
Jag ska gå ut en runda sen och då tar jag med mobilen och lyssnar på musik, det är så skönt då och man kan typ drömma sig bort lite =) Blir nog även lite styrketräning idag =)
Imorgon så är det gymnastik i parken med friskis och svettis kl 19 och jag ska gå in på facebook och se om Malmgren svarat om hon vill hänga med, hade varit skit skoj om hon kunnat det, kanske även ska fråga restan, haha jag vet att vi har konstiga smeknamn  ; )
Just det, idag sprang och gick vi följande :

4 min rask gång
3 min joggning
4 min rask gång
2 min joggning
1 min rask gång

Plus att vi räknar in hemgången som nedvärmning så då blir det lite extra =)

Nu ska jag gå in på facebook och lyssna lite på musk, sen får vi se vad det blir. Ska börja skärpa mig och ta fler bilder så ni får lite roligare saker att titta på =)

Ni får ha det så bra och skriv gärna vad ni gjort, ska göra idag!! =)

// Petra

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att motionera, jag vill också orka! :P

Allt bra med dig idag ? :)

2009-08-03 @ 15:23:01
URL: http://soffeloffan.blogg.se/
Postat av: emilia

gud vilken fin header :D

kolla gärna in min blogg

2009-08-03 @ 16:05:52
URL: http://emiiliaoo.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

bra fast VARM.

hade helt fel kläder på mig för solen..

2009-08-03 @ 17:11:51
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0