Regnet öser ner just nu

Ja, rubriken säger allt. Jag frågade precis Frida om hon ville följa med in i parken och springa lite och vad händer då?? Jo, det börjar regna haha, och hon vill ju inte att hennes hår ska förstöras hehe. Kommer nog sticka in i parken lite senare efter jag hämtat hannah på jobb, hon jobbar ju på en förskola i fru alstad idag, såg att hon hade ringt mig innan, undra vad hon ville??  =/
Imorgon ska vi iallafall ut och springa enligt schemat och då har Hannah kollat upp att då ska även TFF springa, om det är i parken vet jag ionte, men lite roligt är det. Vi springer inte så snabbt och inte så långt och så kommer de och springer fort som tusan och hur länge som helst haha =)
Ska nog ta och styrketräna också lite ikväll, var längesen nu.

Vad har ni gjort idag??

// Petra

Kommentarer
Postat av: cicci

lite allt möjligt har hänt idag =)

blir det ikväll då? =)

2009-08-13 @ 20:06:56
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0