Kom aldrig i säng =/

Som jag skrev i inlägget här under så höll jag på att tuppa av innan i soffan eller jag gjorde det nog i ca tre minuter. Jag gick upp för att säga godnatt till er här på bloggen och sen gick jag och la mig, men inte kunde jag somna =/ Nu sitter jag här och är pigg igen, så skumt! Jag behöver egentligen gå och lägga mig för jag ska ju upp tidigt, men men.

Jag håller på att göra bilder till Petra hissar och dissar, Svar på Tal mm. Ska bli spännande att göra lite fler inslag här på bloggen. Jag vet som sagt inte hur länge jag sitter här, så ni får ha det så bra än en gång och sov så gott!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din kommentar gumman =)

2009-08-30 @ 23:32:30
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 07:36:11
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0