Godmorgon alla glada!!

Nu är jag uppe, har varit det ett tag faktiskt. Nu ska Hannah och jag köra pappa till jobb och så ska vi passa på att skriva ut några blanketter för vår skrivare funkar inte =/
Ska skriva sen vad Hannah och jag smider för planer, hoppas bara det går som vi vill =P
När vi kommer hem ska vi ut direkt och springa, tror jag springer likadant som igår faktiskt, kändes skitbra och jag fick inte ont i min hälssena lika mycket som innan.
Jag har hört lite små tjafs om att de vill dra in till malmö idag ( malmöfestivalen är ju igång ) och får se om jag hänger med, vet inte riktigt om jag är sugen på det dock =/
Ni känner ju säkert alla till de olika blogg krigen, ett är ju mellan Kissie, Dessie, Paow och Amir. Alltså jag fårstår först inte hur de orkar, men jag tycker mognast av de alla är ju, eller verkar i alla fall i bloggen, vara Amir. Hans blogg är alltid rolig att läsa, fast tycker det varit dåligt med videoinlägg på sistone =/
Han har ju även en tävling som jag vill vinna som fan, men JAG har ju ALLTID otur i tävlingar, det är som en förbannelse. Men nu måste jag gå, hörs senare!! =)

// Petra
 


                                                        
 

Kommentarer
Postat av: Malinhe - fotobloggen

shit så fin blogg du hade :D:D !

2009-08-19 @ 09:15:42
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Miss E

Fin blogg!

Gillar "bakgrunden" den blåa :D

Kram

2009-08-20 @ 16:07:23
URL: http://pappersbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0