Fired up

Usch nu är jag helt slut, Hannah och jag bestämde oss för att dra in i parken och springa och gå lite och har lite träningsvärk nu. Friskis och svettis höll även på så man fick höra deras musik, vilken var rätt bra idag faktiskt =)
Nu har vi tänkt sätta igång en film, tror den heter Fired up, eller något =/ Hannah sa att den var bra så vi får väl se. Imorgon ska Hannah och jag passa Flisan så vi går väl ner en runda till karusellerna och kollar lite, se om man kan hitta något roligt.
Nä, nu ska jag kalla på Hannah så vi får sett filmen orkar inte vara uppe länge till =P

Ni får sova så gott så hörs vi imorgon!! =)

// Petra

                    
                            Tycker Jessica Alba är så himla snygg, eller vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hon är sjukt snygg! :)

2009-08-28 @ 10:40:58
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0