090827

Godmorgon alla!!
Idag ska Hannah och jag hämta vår kusin på förskola, ska bli riktigt skoj, men jag undrar dock hur vi ska ta oss tillväga, min bil krånglar så jag vill gärna INTE ta den, jag hade kunnat tänka mig att cykla eller till och med promenera dit för att hämta henne. Vi tar bara med vagnen, men får se vad Hannah säger. Hon kan ju vara lite envis.
Kusin ska ju även övernatta så imorgon när det är karuseller så tar vi en tripp dit och kollar lite. Nu är jag riktigt trött, var upp kl 06 för att jag körde min pappa till jobbet =P
Alltid när jag kör bil lyssnar jag på Din gata, men idag var det bara kassa låtar och det är så tråkigt.

Nu orkar jag inte skriva mer utan ni får ha det så bra, så får vi se om det blir ett inlägg till ikväll!

// Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon =)

2009-08-27 @ 08:14:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0