----------

Jag kommer inte på en rubrik så ni får nöja er med strecken ; )
Idag har varit en lugn dag, jag var ute och sprang i parken i förmiddags och idag klarade jag att springa i 15 minuter utan att stanna och gå =D Super glad för det.
Sen har vi grillat lite med jönssonligan, var trevligt sen snackade vi lite i uterummet, mysigt! =)

Just nu så kikar jag in på lite olika bloggar, kända och mindre kända och fastnade lite på Amirs blogg, gaybloggen.com.
Han skrev att man skulle skriva en kommentar om man ville ha en känd blogg och den bästa kommentaren fick en länkning. Och visst hade det varit intressant att se hur många läsare man fick om man fick en länkning där, liksom nu har man typ inga ( tänker inte ljuga för det lönar sig inte i längden ) och sen efter länkningen har man betydligt fler, hehe lite roligt faktiskt men men.
De andra var i malmö innan och kollade lite och de kom hem med ett par skor som är sjukt snygga, ska se om man har pengar över till dem, då ska jag nog köpa sådana. =)

Ni får ha det så bra!! Ska  försöka bättra mig och blogga mer!!

                      
Haha, kollade igenom lite bilder och fick se denna mina systrar gjort, eeeehhhhh  whaaaaat?

// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0